2012 m. gegužės 14 d., pirmadienis

Yaroslavos Troynich MK. Ką būtina turėti su savimi.

Pasak Yaroslavos Jūms reikės atsinešti:
1. Gerą nuotaiką
2. Užkandžių, kad užtektų jėgų kūrybai.
3. Ikea'os plevelės vėlimui.... Bet bet bet Lietuvoje mažai kas jos turi, aš vieną ruloniuką turiu, atsivešiu. Kas neturite,  pasiimkite burbulinės ir bambukinį kilimuką dėl viso pikto.
4. Didelį ir mažą rankšluoščius. Šitų aš turiu visą maišą, tai nevarkite ir netemkite, aš atvešiu.
5. Nedidelį indą vandeniui. Jurga su Kęstu sako, kad jų dirbtuvėse tokių yra, taigi atsinešti nebūtina.
6. Purkšuvą vandeniui
7. Tinklelį
8. Muilą. Alyvuigių geriausias
9. Aštrias žirkles
10. Adatas  ir kepminę sausam  vėlimui. (Viso teksto nesuprantu ir nemoku išversti, palieku originalų txt rusų kalba, gal kas suprasite: коврик и иголки для сухого валяния, кловеры или три иглы, связанные резинкой (нужны для создания заготовки хвоста, для ежиков не требуется))
11. 6-7 ploni politileno maišeliai
12. 15-20 popierinių servetėlių arba tualetinio popieriaus

Štai tiek visko reikia.
Renkamės Gegužės 19 10 val. ryto
Kaunas, Žemaičių 31,  buvusi Radiotechnikos gamykla, vėlėjų Jurgitos Jumi ir Kęsto Migonių dirbtuvėse.
Dėl visa ko, mano tel. 861682685, gulti aš einu vėlai, keliuosi anksti, ekstra atveju - skambinkite

Yehoooooo!!!! Pirmas "užsienietės" MK Lietuvoje artėja! Juk pirmas, ane? 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą