2012 m. liepos 24 d., antradienis

UN arba avalynės fanatai mane supras..

Nuo pat mažų dienų avalynės klausimas man buvo itin opus. Pamenate gūdų sovietmetį ir vienodai lyg kareivius avalynės parduotuvėje išrikiuotus "Praščiaj molodast"? .... Išaugus eilinius batus ir supratus, kad neužilgo teks žygiuti pirkti naujų, sukdavau nosį nuo tų "Praščiaj molodast" , oi sukdavau.. ir dažniausiai jų išvengdavau.
Tie gūdūs sovietmečio laikai man nebuvo visai tokie ir gūdūs (šiuo pažiūriu) , mat mama ir tėtis nebuvo abejingi ką jų vaikas vilki ir avi, taigi dažniausiai vilkėdavau ir avėdavau kažką labiau funkcionalaus ir estetiškai subalansuoto nei rūbai ir avalynė skirta sovietiniams žmonėms aprengti ir apauti. 
Labai džiaugiuosi, kad tie tamsus ir visai negražūs laikai, pavirto tik egzotiškais vaikystės atsiminimais -  pvz. nuvešdavo ekskursijon į  kokį muziejų, buvusius kažkieno dvaro rūmus, eini parodiniais koridoriais, lyg ir viskas gražu, tik netyčia žvilgteli į darbines patalpas, pamatai išgriautus senas laiptines, vietoj jų įstatytas standartines gelžbetonines, o sienas iki pusės užteptas bjauriai žaliais aliejiniais dažais, lygiai taip pat buvo nudažytos mokyklų, ligoninių ir net gyvenamųjų namu sienos. KODĖL?  Kodėl proletaras negalėjo palikti savo purvinų kaliošų laiptų apačioje, o būtinai turėjo jais ištapnoti marmurą? :) 
Nuklydau į prisiminimus, norėjau pasakyti, kad nuo vaikystės esu neabejinga įdomiai ir gražiai  (?) avalynei, kurią sovietmečiu buvo sunku ar net neįmanoma rasti.
Dabar gi tokia pasiūla ir informacijos perteklius - sunku nepasiklyst , kas tikrai originalu, įdomu, ilgalaikiai.
Apie UNITED NUDE prieš nnn metų pašnibždėjo berods Vikrorija Rrs jau  neprisimenu konteksto, prisimenu peržiūrėjau, akivaizdziai ižvelgiau architektūros įtaką, paskaičiau apie UN daugiau ir visai nenustebau, sužinojusi kad autorius yra architektas, supratau, kodėl man taip be proto limpa UN.
Kažkada teko mokytis archtektūros, deja per pora metų savo didžiam nusivylimui supratau - pastatas dydžio tūrinė forma man yra visiškai per didelė ir nesuprantama... Tuo tarpu moteriškas batelis yra kaip tik mano galvai tinkamas uždavinys, nereikia net eskizų, galiu tokio dydžio formą vartyti savo galvoje,  detalizuoti...
UN batuose architektūros įtaka supaprastinta ir "sumažinta" (gi moteriškas batelis ne statybų aikštelė, persistengti čia nėra vietos), o įdėjos lengai ir paprastai "sukramtomos", kaip tik man :)
Dideliam mano džiaugsmui, viena pora šią vasarą nutūpė mano spintoje!!!! jeeee!!! klasikinė, jau daug metų gaminama  Fold Mid  Bright Mix Elastic
Žiūrėjau, žiūrėjau, vaikščiojau vaikščiojau jais ir turiu pasakyti, jie mane įtakojo. (Skaitykite sekantį įrašą)


P.S. visai nieko prieš būčiau, jei mano spintoje nutūptų Möbius ar  Spike , gal kitamet, gi jie gaminami ir beveik nekeičiami jau daug metų.
p.s2. Juodai baltas variantas atrodo vienodai gerai, ar net geriau :) retas atvejis!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą