2011 m. spalio 21 d., penktadienis

Ką aš atsivežiau iš Piterio?

Gerą nuotaiką ir daug įspūdžių - gražus miestas (vėl aplankiau Pazyryk kilimus Ermitaže), nuotaikingi kursai, daug talentingų žmonių, nemažai pamatytų ir įsigytų naujų medžiagų bei veltinio įdėjų. Apie kursus, tikiuosi, dar parašysiu, renku nuveltų darbų nuotraukas :)
Dabar apie keletą naujų įsigytų veltinio technika atliktų "daikčiukų"
Nors didžiają dalį dienos mano rankos yra muilinos - aš arba kloju vilną, arba veliu, deja deja, mūsų namuose "veltinių" labai mažai. Keletas nudryžusių veltinio šlepečių - batsiuvys ir jo šeima, savaime suprantama, be batų... Ant sienos po veidrodžiu puikuojasi Renatos Kraus rankinė su gaidžio paveikslu, kaip aš juokauju man patinka du gaidžiai - Picasso ir Renatos Kraus :) Turiu keletą draugių veltų šalikų, keletą kitų meistrų gelių ir beveik viskas :)
O iš šios kelionės parsivežiau keletą naujų"veltinių" egzempliorių. :) Sumedžiojau :)
Visų pirma, ilgai lauktas, dar preitą pavasarį nužiūrėtas ir mano vaikams užsakytas pas  Yaroslava Troynich ežiukas ir... Yaroslavos siurprizas, siurprizas - mama ežienė su mažuliuku ežiuku. Vaikai visa šeimyną pavadino Puškoriai - tėtis Spyglys Puškorius, mama - Spyglė Puškorienė, vaikiukas - Spygliukas Puškoriukas.

Ąžuolui ir Vėtrai Puškorių šeima patinka labai labai labai :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą