2010 m. sausio 14 d., ketvirtadienis

Pamenat Samuilo Maršako pasaką "Dvylika mėnesių"?











7 komentarai:

  1. Beautiful images, and the slippers are so cute!!!

    Very happy to have found you.

    Betty
    BLOG

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mmmmm....žydra....mmmm...

    Žinai, man kartais regis jog žinau žydros spalvos skonį...

    AtsakytiPanaikinti
  3. hmm? vat idomu, koks tau žydros skonis?
    aš dabar pagalvojau, koks man ir nusprendžiau, kad turbūt labai sūrus ir kietas, :) taip taip sūrus vanduo yra kietas, kažkada toks žydras žydras ir kietas vandenyno vanduo man smarkokai trinktelėjo bangos pavidalu, po neitin vykusio bandymo serfinguoti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Likau pakerėta jūsų sukurtomis šlepetėmis:)
    Labai norėčiau šlepečių su rožėmis :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. o as likau apzaveta nesupyk...ne slepetemis, o paciu pateikimu, ta ramybge sklindancia is fotografijos...nuostabu gyventi gamtoje...dievinu tai, nors pati esu temperamentinga...namai man ramybes zona...vasara kai vaziuojam pusei metu gyventi i sodyba kaip nerealu...o ziema daugiabutyje-kosmaras...laukiu to laiko kai pradesime statytis nama...ech....o jeigu dar vienkiemis tai apskritai-nepakartojama...

    AtsakytiPanaikinti
  6. bega ragana per sniega...nepalikdama pedu...och kaip tinka...

    AtsakytiPanaikinti
  7. che che aš turėč būt ta ragana :)
    na sodyba tikrai turi savų pliusų, turi ir minusų, bet aš daugiabutyje irgi kažin ar galėčiau gyventi..

    AtsakytiPanaikinti