2011 m. lapkričio 20 d., sekmadienis

Tapukai nuotakai :) Felted slippers for bride

Lietuvaičiai vis stebisi, kai veliu tokius plonus plonus (bet stiprius) veltinukus, patogius, švelnius, itin dekoratyvius, vidų iškloju kašmyru ir sakau... nuotakoms :) Nepamenu, kaip ir kada, man kilo šita mintis, tikrai ne per savo pačios vestuves  - aš avėjau patogias "balerinas", jokių aukštakulnių! Aš gi net nemoku su jais vaikščioti. Bet būna nuspaudžia ir žemakulniai. O nuotakai vestuvių diena yra džiaugsminga, bet sunki diena, vestuvinių batelių pora - stilinga, brangi ir... nauja.. o nauja, che che, kiekviena moteris pasakys - naujais bateliais pasitikėti negalima :) 
 Juolab kai kurie mano "tapukai" tikrai "perspausti".. kasdienai gal ir per puošnus, bet nuotakai - kaip tik! Taigi, gaminu nuotakoms... ir jos perka... arba jaunikiai joms perka :)  o veliau atsiunčia nuostabių vestuvinių foto! NUOSTABIŲ!
Žinot, aš žiūrėjau, žiūrėjau į šitas nuotraukas ir užsimaniau ŠTAI TOKIŲ VESTUVIŲ!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą