2010 m. birželio 21 d., pirmadienis

Go Native!

Kaip pasakė (parašė?) viena "blogerė" apie mano šiurkščiavilnes ekologiškas šlepetes - "Go Native!" Turiu pripažinti, šūkis labai tinka tam, ką darau pastaruoju metu, ir kas man labai labai patinka. 
Pastaruoju metu eksperimentuoju su įvairių avių veislių vilna, kol kas daugiausia naudoju šiurkščiavilnes arba pusiau šiurkščiavilnes,  Lietuvoje arba Europoje užaugintas ir "teisingai" sutvarkytas vilnas , t.y. jos yra išplautos, o ne apdirbtos chemikalas, iškarštos vietinėse karšyklose, nedažytos - arba tai yra natūrali avyčių spalva, arba spalva išgaunama maišant kelias skirtingas natūralias spalvas, šlepetėms "pagyvinti" bei sutvirtinti, naudoju lietuvišką liną.
Labai malonu dirbti su "švaria", "gyva" vilna, paėmus giją į rankas, galima užuosti malonu avyčių kvapą, xi xi taip taip, man tas kvapas jau kurį laiką labai malonus.
Pristatau keletą savo eksperimentų, tai tik pradžia, dar laukia keli maišai skirtingų rūšių vilnos. :)

Veltos Šlepetės iš "Swaledale" avių vilnos ir  lino.
Felted slippers from Icelandic sheep wool and  linen. 
Hmmm... labai "plaukuojasi" ir slenka šita vilna...
Pirmą kartą suaugusių šlepetėms išbandžiau šitą modeliuką, specialiai vėliau savo dydžio, puikus, patogus, tikriausiai patogiausias modelis iš visų mano....jei turite kantrybės užsirišti raištelius.. :)))))





Veltos Šlepetės iš Šetlando avių vilnos ir  lino.
Felted slippers from Shetland sheep wool and  linen. 
Pasak Renatos tai " Meškio šlepetės", tikrai, jos labai mielai apsipūkavo, suvalgė dekorui ir tvirtumui įveltą šokoladinės spalvos liną, palikdamos jo tik kur ne kur... bet man patiko, labai " šiltas" ir "meilus" galutinis rezultatas, puikiai tiktų mylimų vyrų šlepetėms - vyro, sūnelio ar tėčio.. Velsiu iš šitos vilnos ir ateityje.


Veltos Šlepetės iš Norvegijos avių vilnos ir  lino.


Felted slippers from Norwegian sheep wool and  linen. 
Man labai labai patiko, gal todėl, kad visu kuo labiausiai panaši į Lietuvos šiurkščiavilnių vilną, tik šiek tiek švelnesnė, bet veliasi panašiai, paklusniai, žodžiu bus viena iš mano dažniausiai naudojamų. :)
Veltos Šlepetės iš Lietuvos šiurkščiavilnių avių vilnos ir lino.Felted slippers from
Lithuanian (European Union) local coarsewooled sheep wool. 
 10 balų iš 10. Galime didžiuotis, kad mūsų vietinės veislės  avių vilnos taip puikiai tinka vėlimui.

1 komentaras:

  1. Man labai patiko Veltos Šlepetės iš Šetlando avių vilnos ir lino, grazus spalbvu derinys, labai naturaliai atrodo.

    AtsakytiPanaikinti