2009 m. rugsėjo 3 d., ketvirtadienis

Rudeninai linai

Vėliau, vėliau kažkam kitam, vėlimo metu pagalvojau, kad anam žmogui nelabai tiks, tai turiu dar viena laisvą porą šlepečių.
40-41 dydis, dekoruotos lino audiniu, štai tokios nelabai saldžios.

2 komentarai:

  1. Sveikutė,
    tyliai stebiu tavo darbelius nuo pirmųjų žalių šlepečių su citrina... beprotiškai žavi tavo darbų tobulumas, kokybė ir tavo neišsenkančios idėjos... kiekvieną kartą pamačius tavo naują darbą mane apima dvejopas jausmas: tai tobula, nuostabu, bet kartu ir norisi verkti :) :) kaip man dar toli iki tokių darbų ...
    Eglė (visiškai nemoku naudotis, prisijungiau per dukros prieigą :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas,
    va tokie komentarai man ašara spaudžia.. Galvojau, kad niekas be manęs ir nežino, kokios šlepetės buvo vienos iš pirmųjų, pasirodo, žino, mato, stebi.. Smagu.
    p.s. Štai tokius veltiniu susidomėjusius žmones raginu nesikuklint, rašyti, skambinti man, atvažiuoti paplepėti, čiobreliu arbatos ir bandeliu paskanauti :) O kad nesigauna šliopkes taip, na bala nemate, gal kažkas kita gaunasi.. O gal ir šlepetės gaunasi, gal tiesiog savo darbu nesigauna žavėtis, man visad taip, svetimi visad gražesni :)

    AtsakytiPanaikinti